Bezpieczna praca przy podnoszeniu ciężarów na duże wysokości jest bardzo ważna, zwłaszcza jeśli dodamy do tego nierówny teren. Ładowarki teleskopowe są specjalnie przystosowane do pracy w trudnych warunkach. Tylna oś wahliwa pozwala na utrzymanie stabilności na nierównym terenie a przegub środkowy zapewnia wysoką zwrotność nieosiągalną przy np. ładowaczach teleskopowych.
Silnik |
3-cylindrowy chłodzony cieczą silnik Kubota diesel |
Moc |
37 kW (50 KM) |
Masa robocza |
3700 kg |
Ogumienie - standardowe |
15.0/55-17 AS, offset +85 |
Długość z łyżką standardową |
4735 mm |
Szerokość |
1420 - 1730 mm |
Wysokość z dachem |
od 2020 mm |
Promień skrętu |
1230 mm |
Udźwig maks. |
1950 kg |
Obciążenie destabilizujące na wprost (paleciak)* |
1710 kg |
** Zgodne z ISO 14397 (ramię wsunięte, na wprost)
Wyposażenie standardowe
- Ładowarka w wersji obniżonej
- 3-cyl. silnik Kubota Turbo diesel chłodzony cieczą 37 kW = 50 KM
- DOC i DPF dla zgodności z normami emisji Stage V
- Hydrostatyczny napęd na 4 koła
- Napęd wysokociśnieniowy HD-plus
- Koła 15.0/55-17 AS, offset +85
- HTF (High Traction Force)
- SPT (Schäffer Power Transmission)
- Bieg szybki 20km/h, przełączany pod obciążeniem
- Oryginalne osie Schaffer
- Specjalne ślizgi teleskopu „Ferro-Form”
- Cylinder poziomujący osprzęt w ramieniu teleskopu
- Uwalnianie ciśnienia z przewodów hydraulicznych
- Chłodnica zintegrowana
- Bezobsługowy hamulec wielotarczowy mokry
- Bezobsługowy przegub środkowy
- Uchylne drzwi - boczne ramki bezpieczeństwa
- Światła robocze w wersji z dachem ochronnym: 1 x LED na ramieniu
- Ramię typu "Z" z automatycznym poziomowaniem narzędzi
- Wydajność pompy hydraulicznej: 52 l/min
- Kolumna kierownicza regulowana
- Licznik godzin, kontrolka paliwa, czujnik paliwa i temperatury
- Przeciwwaga tylna końcowa i zaczep tylny
- Przeciwwaga tylna 110kg montowana pod tylnym podwoziem
- Glikol w ogumieniu tylnej osi
- Szeroki błotnik
- Głowica typu ładowarka kołowa z ryglowaniem hydraulicznym